Reparation
Vi tilbyder reparation, udskiftning og dybdegående rengøring af professionelt DJ udstyr med eget værksted nord for Aarhus. Vi er blandt andet specialister i Pioneer DJ og lagerfører størstedelen af deres reservedelssortiment, på branchestandard udstyr. Vi tilbyder servicen til markedets nok billigste pris, trods det at kvaliteten er helt i top og arbejdet udføres med originale reservedele.
Her har du mulighed for at oprette en forespørgsel på en reparationssag hos os og det er ganske uforpligtende! Når du har udfyldt formularen kontakter vi dig typisk indenfor 24 timer med en pris, samt info om indlevering og tidpunkt for reparation.
Vores normale reparationstid er 1-7 hverdage, på simple reparationer, men kan dog variere på mere komplekse reparationer, pga. leveringstider på reservedele. Men vi forsøger altid på at opdatere dig løbende i din sag. I langt de fleste tilfælde hvis vi modtager dit defekte udstyr allerede om mandagen vil du kunne have dit udstyr tilbage i fuld funktion om fredagen.
Fejlsøgning, diagnosticering og forsendelse er GRATIS. Vi opkræver udelukkende for reparationen, hvis du takker ja til tilbuddet om at få udbedret fejlen. Vær OBS på at har du valgt forsendelse tur / retur med GLS og vælger at takke nej til reparations tilbuddet, vil vi opkræve 80,- for fragt label pr. vej. Inkl. moms
Her har du mulighed for at oprette en forespørgsel på en reparationssag hos os og det er ganske uforpligtende! Når du har udfyldt formularen kontakter vi dig typisk indenfor 24 timer med en pris, samt info om indlevering og tidpunkt for reparation.
Vores normale reparationstid er 1-7 hverdage, på simple reparationer, men kan dog variere på mere komplekse reparationer, pga. leveringstider på reservedele. Men vi forsøger altid på at opdatere dig løbende i din sag. I langt de fleste tilfælde hvis vi modtager dit defekte udstyr allerede om mandagen vil du kunne have dit udstyr tilbage i fuld funktion om fredagen.
Fejlsøgning, diagnosticering og forsendelse er GRATIS. Vi opkræver udelukkende for reparationen, hvis du takker ja til tilbuddet om at få udbedret fejlen. Vær OBS på at har du valgt forsendelse tur / retur med GLS og vælger at takke nej til reparations tilbuddet, vil vi opkræve 80,- for fragt label pr. vej. Inkl. moms
Vi prøver så vidt muligt at holde et flow i vores reparationer, så når du har modtaget din fragtlabel, send da gerne udstyret straks.
I reparationsperioden har vi mulighed for at tilbyde dig erstatningsprodukter, indtil vi har dit produkt klar igen (dette vælges ved oprettelse af sagen, hvorefter vi sender dig et tilbud på leje pris af udstyr i perioden).
Når vi er færdige med din enhed kontakter vi dig igen og aftaler tid for afhentning eller forsendelse af enheden. Derefter sender vi en faktura til din mailadresse.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp
til at oprette din reparationssag?
Så kontakt os på tlf.: 4747 2525
OBS! Vi modtager ikke udstyr til reparation, hverken ved fysisk fremmøde eller forsendelse uden forudgående skriftlig eller mundtlig aftale.